3 ferdigheter som gjør at alle får lyst til å være med
KOMBINER FERDIGHETENE INSPIRERE, ENGASJERE OG AKSELERERE MED INITIATIVENE
Våre initiativer er utviklet som en beste praksis standard fra over 100 prosjekter de siste 10 årene hos blant annet Microsoft, Digitaliseringsdirektoratet, Tine, Amedia, DNV GL, Tietoevry, DIPS, Computas, Telenor Bedrift, Ambita, Atea, FotoWare, Siemens, Devoteam og Stretch.
Kontakt oss for mer informasjon eller et møte
Initiativ 1
The Growth Simulator Project
En radikalt forenklet Go-to-Market Model
Dette initiativet og metodeverket er bygget på McKinsey sin go-to-marked modell og deretter forenklet, forsterket og spisset for marked. Metodeverket gir også stor synergi i et samarbeid med produkt og salg. Kontakt oss for mer informasjon om business casene.
Initiativ 2
The PM Growth Playbook
Et radikalt forenklet Product Management veikart for vekst
Dette er et initiativ og metodeverk som hjelper produktsjefene å bygge vekst i samarbeid med marked, salg og konsulent knyttet til hva markedet og kundene faktisk ønsker og trenger hjelp til. Kontakt oss for mer informasjon om business casene.
Initiativ 3
The Value Prop Playbook
En radikalt forenklet Value Prop Design & C2A vekst program
Dette initiativet og metodeverket knytter kundene tett til salg ved at dere hjelper kundene å bygge et verdibudskap de til seg selv som de så bruker internt for å få gjennomslag for dine tjenester og løsninger. Kontakt oss for mer informasjon om business casene.
Initiativ 4
The Trusted Advisor Process
En radikalt forenklet Management Consulting prosess
Dette metodeverket hjelper konsulenter, rådgivere, fagpersoner og teknikere å forsterke rollen som kundens trusted advisor og få innpass i kundens interne møter på en svært kundefokusert og faglig solid måte. Kontakt oss for mer informasjon om business casene.
Tilpass metodeverkene til de som skal bruke dem og ikke omvendt
Hvis dere for eksempel ønsker å bruke vårt radikalt forenklede metodeverk VALUE PROPOSITION PLAYBOOK er det avgjørende å ha avklart hvorfor det skal brukes, hvem som skal bruke det, hva det skal brukes til og hvordan det bør brukes for å få størst effekt.