Optimaliser og forsterk de 4 fagmiljøene

Hva er viktig for dere å oppnå av resultater og effekter i marked, produkt, salg og konsulent? Hva kan gjøres for å både forsterke de 4 fagmiljøene individuelt og sikre synergier på tvers?
me2dology™ løsningene er utviklet som en beste praksis standard fra over 100 prosjekter de siste 10 årene hos blant annet Microsoft, Digitaliseringsdirektoratet, Tine, Amedia, DNV GL, Tietoevry, DIPS, Computas, Telenor Bedrift, Ambita, Atea, FotoWare, Siemens og Stretch.
me2dology™ FOR MARKED
BUSINESS GROWTH SIMULATOR
A radically simplified Go-to-Market Model
Dette metodeverket er bygget på McKinsey sin go-to-marked modell og deretter forenklet, forsterket og spisset for marked. Metodeverket gir også stor synergi i et samarbeid med produkt og salg. Kontakt oss for mer informasjon om business casene.


me2dology™ FOR PRODUKT
PRODUCT MANAGER PLAYBOOK
A radically simplified PM Growth Program
Dette er et metodeverk som hjelper produktsjefene å bygge vekst i samarbeid med marked, salg og konsulent knyttet til hva markedet og kundene faktisk ønsker og trenger hjelp til. Kontakt oss for mer informasjon om business casene.
me2dology™ FOR SALG & BID
CUSTOMER VALUE PROP PROJECT
A radically simplified Value Prop Design and C2A Model
Dette metodeverket knytter kundene tett til salg gjennom et prosjekt der kundene bygger et verdibudskap de bruker internt for å få gjennomslag for dine tjenester og løsninger. Kontakt oss for mer informasjon om business casene.


me2dology™ FOR KONSULENT
TRUSTED ADVISOR PROCESS
A radically simplified Management Consulting Process
Dette metodeverket hjelper konsulenter, rådgivere og teknikere å forsterke rollen som kundens trusted advisor og få innpass i kundens interne møter. Kontakt oss for mer informasjon om business casene.

Tilpass metodeverkene til de som skal bruke dem og ikke omvendt
Hvis dere for eksempel ønsker å bruke vårt radikalt forenklede metodeverk VALUE PROPOSITION PLAYBOOK er det avgjørende å ha avklart hvorfor det skal brukes, hvem som skal bruke det, hva det skal brukes til og hvordan det bør brukes for å få størst effekt.